Mercedes-Benz E 350e L пообіцяв скромну витрату палива

E-Class для ринку Китаю відрізняється від європейської моделі збільшеною на 142 мм (до 5065 мм) довжиною кузова та розтягнутою на 140 мм (до 3079 мм) колісною базою. Як і в Європі, рестайлінгова модель отримала порівняно з дореформеним автомобілем більш просунуту світлотехніку, новий дизайн деяких елементів декору та оснащення.

Седан Mercedes-Benz E 350e L наводиться в рух бензин-електричною установкою, яка складається з 2.0-літрового турбодвигуна (211 к.с., 350 Н·м), електричного мотора потужністю 122 к.с., тягової батареї на 15,6 кВт·год та 9-ступінчастого «автомата» 9G-Tronic. З 0 до 100 км/год задньопривідний автомобіль пришвидшується за 6.7 секунд. Обіцяний запас ходу на електротязі – 120 км, а витрата палива у комбінованому циклі – 1.4 л/100 км.

Примітно, що європейський E 300 e зі стандартною колісною базою та тяговою батареєю на 13,5 кВт·год витрачає 1,9/2,2 л бензину на 100 км у комбінованому циклі, а запас ходу не перевищує 58 км. Втім, порівнювати їх безпосередньо некоректно, адже в Китаї економічність оцінюється за застарілим циклом NEDC, а в Європі — ближчим до реальності WLTP.

Початкова вартість Mercedes-Benz E 350e L – 521 900 юанів (80,5 тис. доларів США). Таким чином плагін-гібрид на 82 тис. юанів (12,6 тис. доларів) дорожчий за звичайний E-Class з довгою «базою» та бензиновим двигуном.